logo print

Cum sa mentii o relatie apropiata cu persoanele din lista de email?

Chiar daca lista ta de email are mici dimensiuni, este important de retinut ca, totusi, se pot obtine bani online din gestiunea acesteia. Pentru aceasta este extrem de important sa se mentina o anumita conexiune sau o relatie apropiata cu persoanele inscrise in lista de email, iar conversatiile care se trimit prin newsletter sa aiba un caracter personal, intr-o maniera asemanatoare cu conversatiile purtate intre prieteni.

Sa determini o persoana sa se inscrie in lista ta nu este neaparat un lucru dificil, insa nici foarte usor nu este. Pentru a inlatura aceasta dificultate este important sa oferi o reducere sau un bonus contactelor tale prin newsletter, avand in vedere ca oamenilor le plac lucrurile gratuite. Creand espectanta unor reduceri viitoare, impiedici dezabonarea contactelor din lista ta de email. De aceea, este important sa trimitii campanii email clientilor potentiali o data pe saptamana, iar clientilor actuali, de doua ori pe saptamana.

Un cadou care ar putea fi oferit pentru a determina vizitatorii website-ului sa se aboneze se refera la anumite rapoarte care contin informatii de interes pentru vizitatori. Acest raport care se ofera numai persoanelor care se aboneaza, poate contine orice tip de informatii, cum ar fi, de exemplu, metode de afacere pe Internet, elemente specifice sectorului de activitate etc. Prin aceasta metoda, se creeaza un renume intr-un anumit domeniu, iar abonatii vor avea incredere in sfaturile tale si in produsele si serviciile tale.

In experienta mea de practician SEO am observat ca anumite persoane asteapa sa obtina un anumit numar de abonati pentru a incepe promovarea website-ului. Aceasta idee este eronata pentru ca nu are rost sa astepti un anumit timp pentru a incepe sa faci bani online. Tot ce trebuie sa faci este sa fii un bun om de marketing, sa iti tratezi abonati in maniera in care doresti sa fii tratat, si astfel, poti sa profiti inca de la inceputul relatiei de afaceri.

Motivul principal pentru care oamenii se dezaboneaza dintr-o lista de email este ca ei nu participa in mod activ si nu primesc nimic in schimb pentru calitatea lor de membru. Totodata, se pot dezabona si daca considera ca au primit tot ce aveau nevoie de la tine, fara a cumpara ceva in schimb.

Poate cel mai important lucru este acela de a trimite de fiecare data campanii email cu informatii utile pentru clientul potential. Totodata, la finalul newsletter-ului poti oferi un bonus daca produsul se cumpara imediat, produs ce vine sa rezolve problemele adresate anterior in email. Chiar daca abonatii nu cumpara produsul respectiv, este foarte probabil ca ei sa ramana in lista fara sa se dezaboneze pentru a primi si pe viitor informatii interesante si reduceri de pret.

Abonare Newsletter: