logo print

Cum sa construiesti un brand pentru site-ul tau

Companiile cheltuie sume si resurse insemnate, materiale, umane si de timp pentru a planifica cu exactitate ce vor realiza si cum vor realiza, deci nu exista motive pentru care tu nu ai planifica gestionarea si optimizarea site-ului tau. De exemplu, poti incepe sa dezvolti un plan care sa cuprinda idei despre ce inseamna site-ul tau, ce ar trebui sa faca, ce alte site-uri pe acelasi domeniu de nisa activeaza etc. Poti arata acest plan unor dezvoltatori web. Este bine sa primesti opinii despre cum ar trebui sa fie de la cel putin trei dezvoltatori web inainte de a alege unul. Este bine de amintit ca, in masura in care doresti un site profesional, trebuie sa apelezi la profesionisti.

Avand un design profesional al site-ului, trebuie sa ai in vedere ceilalti factori care ridica popularitatea unui site, si anume metode de optimizare pentru motoare de cautare (SEO) si implicit optimizare Google. In prezent, exista milioane de site-uri in lumea virtuala care iti prezinta metode de crestere a ranking-ului site-ului, iar din nefericire, unele dintre aceste metode sunt contrazise de catre alte site-uri de acest tip. In aceasta confuzie generala, ce ar trebui sa faci? Este bine sa alegi o companie de renume pentru optimizarea SEO, insa ar fi bine sa cunosti si tu o parte din aceste metode de optimizare, tocmai pentru a evita o inselatorie. Asigura-te ca respectiva companie implementeaza site-ul in concordanta cu SEO.

Alege un brand pentru site-ul tau. Ca pentru orice alta afacere, branding-ul trebuie sa fie o parte componenta planului de implementare a site-ului.

Cum poti crea un brand pentru site-ul tau:

  • Incepe cu sfarsitul - In general, munca la un proiect se incepe de la prima etapa si se incheie cu sfarsitul; totusi, daca nu stii cu exactitate ce doresti, cum te poti astepta sa primesti? Cu alte cuvinte, inainte de merge la cumparaturi, trebuie sa stii cu exactitate ceea ce vrei sa cumperi pentru a merge la magazinul potrivit. In mod similar, cand iti propui crearea unui brand, gandeste-te cum vrei sa fii perceput de catre viitorii clienti; si cu aceasta in minte, programeaza urmatoarele:
  • Un slogan - Un slogan nu trebuie sa fie complex, trebuie sa fie o fraza atractiva care defineste un aspect al afacerii tale. Din nefericire, multe companii minimalizeaza efectul unui slogan de calitate si ajung sa aiba sloganuri pretentioase si prostesti;
  • Misiunea declarata - Nu, nu planifici al treilea razboi mondial, insa trebuie sa acorzi clientilor o promisiune pentru care sa se intoarca si pe viitor. Aminteste-ti efectul unei singure fraze dintr-un poster al unui film care te-a indemnat sa cumperi tichetele pentu vizioanare, sau poate ultima fraza rostita la sfarsitul unui episod dintr-un serial care te-a indemnat sa privesti si episodul urmator. Cam asa trebuie inteleasa fraza cu privire la declararea misiunii;
  • Personalitatea site-ului tau - Acesta este iarasi un aspect foarte important care va tine imaginea site-ului tau in mintea potentialilor cumparatori. Astfel, toate elementele site-ului trebuie alese in functie de o anumita tema dominanta si imbinate armonios astfel incat efectul sa fie de lunga durata in mintea vizitatorilor. Totodata, site-ul trebuie conceput ca sa reflecte expectantele audientei.

Abonare Newsletter: