logo print

SMS Marketing pentru toate categoriile de companii

Astazi, una dintre cel mai des intalnite intrebari cu privire la SMS marketing se refera la categoria de companie care ar trebui sa implementeze o astfel de strategie: companii mari, medii sau mici.

Este cunoscut faptul ca cel mai personal canal de comunicare la distanta este telefonul mobil. De aceea, oamenii de marketing incearca diferite tipuri de strategii pentru o abordare directa a utilizatorilor prin intermediul acestuia. In prezent, exista atat servicii cat si aplicatii web de trimitere campanii SMS personalizate in functie de profilul utilizatorului.

Cativa parametrii care trebuie luati in considerare atunci cand se lanseaza o campanie SMS, se refera la: profilul audientei targetate (varsta, sex, preferinte etc.), marimea mesajului (numarul de caractere), fraze si propozitii atractive pentru utilizatorul final, reglementarile si legile in domeniu, rapoarte de analiza privind eficienta campaniei trimise etc.

Marile companii angajeaza experti in mobile marketing care planifica si trimit campanii SMS, si care analizeaza statistic rezultatele acestora. Dar acest lucru este greu de realizat in cadrul unui IMM, intrucat, fie nu exista alocat un astfel de buget, fie nu se dispune de instrumentele si aplicatiile necesare acestui scop. Pentru a nu pierde avantajele obtinute prin promovare SMS, IMM-urile ar trebui sa caute terte persoane care pot oferi astfel de servicii la preturi avantajoase. Acestia pot fi consultanti pertinenti in realizarea strategiilor privind trimiterea de SMS-uri, iar IMM-urile ar inteleage astfel dinamica acestui domeniu inca relativ nou in marketing.

Printre avantajele care se obtin in urma campaniilor SMS, pot fi amintite:

  • Cresterea bazei de date cu contacte si detalii despre clientii actuali si potentiali in companii;
  • Comunicarea mesajului se face in mod direct intrucat SMS-ul ajunge pe telefonul personal al unui utilizator;
  • Procent ridicat de citire a SMS-urilor intrucat textul nu ocupa, in general, mai mult de un ecran al telefonului mobil;
  • Mesajul ajunge la utilizatori targetati exact in momentul in care oamenii de marketing planifica acest lucru pentru sporirea eficientei campaniei trimise.

Aplicatiile web de SMS marketing sunt un instrument extrem de util in gestionarea campaniilor SMS. Citeste aici mai multe despre cum poti trimite campanii SMS in mod automat si personalizat pentru fiecare contact in parte. Aceste aplicatii au o interfata inductiva si usor de gestionat. Avand in vedere ca astfel de servicii au un cost relativ scazut, este evident ca nu ai motive pentru care sa nu apelezi la aceasta tehnica de marketing in abordarea clientilor tai actuali si potentiali.

Abonare Newsletter: