logo print

Cum sa organizezi un Site

Internetul a schimbat ordinea afacerilor in ziua de astazi; site-urile sunt o modalitate extrem de eficienta pentru a interactiona cu grupuri tinta si cu clientii actuali si potentiali. Site-urile reflecta imaginea companiei; actioneaza ca un reprezentant virtual al companiei pentru utilizatorii care cauta compania pe Internet.

Un site trebuie organizat in functie de specificul si imaginea companiei, insa, in principal, trebuie sa existe anumite pagini, si anume: home, despre noi, servicii, produse, articole, feedback etc. Este important ca pentru fiecare serviciu sau produs al companiei sa existe cate o pagina specifica Landing-Page intrucat, in acest fel, ajungem mai usor la grupul tinta. Organizarea website-ului respectand o structura arborescenta (1-n Graf) va determina o mai buna indexare a website-ului in motoarele de cautare. Interconectarea paginilor inrudite reprezinta iarasi un element esential pentru cresterea in motorul de cautare Google. Fiecare produs trebuie prezentat pe o pagina unica, care este optimizata in mod specific.

Totodata, continutul trebuie sa fie relevant, sa nu creeze confuzii in informatie astfel incat aceasta sa ajunga sa nu fie vizualizata. Fiecare categorie si subcategorie trebuie sa fie reflectata prin link-uri usor identificabile, plasate in spatii vizibile care conduc catre pagini specifice unde informatia este organizata in mod armonios. Totodata, este bine ca fiecare categorie sa fie identificata printr-un icon specific, iar produsele sau serviciile sa fie insotite de imagini si descrieri relevante.

Totodata, este bine ca icon-ul impreuna cu textul categoriei sa fie parte integranta din link-ul corespunzator. Paginile trebuie sa aiba navigabilitate totala iar pop-up-urile sunt de evitat. Aceasta trebuie sa contina o poza de dimensiune mare a produsului, precum si o descriere pertinenta. Utilizatorii trebuie sa fie capabili sa faca comparatie intre produse, de aceea descrierea informatiei trebuie sa urmeze acelasi model pentru toate produsele din aceeasi categorie.

Pagina de achizitie trebuie sa fie diferita de pagina de prezentare a produsului, si sa ofere facilitati de adaugare, modificare, stergere de produse, in anumite cantitati, calculul automat al pretului final etc.

Este indicat ca orice business sa implementeze si o strategie eficienta de Content Marketing pentru:

  • a creste reputatia brandului,
  • a educa audienta,
  • a creste in motoarele de cautare la cautari specializate,
  • a directiona traficul spre paginile de vanzare adiacente continutului.

Structura semantica a codului scris trebuie sa implementeze cu succes elementele din Schema.org pentru o mai buna vizualizare in motorul de cautare. Este indicat si prezenta unor module specifice ce au rolul de a creste interactivitatea vizitatorilor cu paginile website-ului: Chat Online, Voting, Comentarii, Forum, Chestionare.

Abonare Newsletter: