logo print

Elemente cheie pentru o dezvoltare web de succes

Sunt multe lucruri care trebuie avute in vedere atunci cand se construieste un site, insa cu siguranta sase dintre acestea trebuie aplicate cu strictete atunci cand se decide structura afacerii tale pe Internet:

  1. Site-ul tau trebuie sa fie conceput avand in vedere profilul clientului actual si potential. Audienta are un nivel diferit de pregatire si de intelegere, de aceea este important ca web design-ul sa fie conceput de asa maniera, incat, chiar si un copil de 12 ani sa poata intelege ce exprima continutul site-ului si cum sa navigheze catre informatia dorita. Aceasta regula generala nu se aplica in masura in care produsele si serviciile tale au un grad de tehnicitate de nivel inalt; in acest caz, continutul trebuie conceput in functie de limbajul specific al domeniului, intrucat potentialii vizitatori sunt, in general, persoane specializate in domeniul respectiv.
  2. Un site trebuie sa aiba o structura logica, in care continutul este impartit in categorii si subcategorii. Vrei ca un utilizator sa "cumpere" un produs sau doar "sa arunce o privire in jur"? Cu alte cuvinte, este important ca prin organizarea informatiei in site, sa poti conduce utilizatorul in mod subtil de la o pagina la alta catre scopul tau final, si anume achizitia produsului sau serviciului comercializat.
  3. Un alt element important este scopul site-ului. Site-ul are capacitatea de a lasa in mintea utilizatorului o idee despre scopul pentru care acesta a fost realizat? Sau, dupa vizualizare, utilizatorul ramane confuz, fara sa inteleaga obiectivul pentru care acesta a fost creat? Daca tu nu simti ca site-ul isi exprima foarte bine scopul, atunci nici utilizatorul nu o va face.

  4. Site-ul trebuie sa aiba o alura de simplicitate. Fiecare pagina trebuie sa fie ingrijita, usor de navigat, fara elemente in plus care ar crea confuzie. Un site elegant si simplu, care transmite mesajul in mod clar si coerent face ca vanzarile sa creasca si afacerea sa prospere.
  5. Actualizarea continutului. Este foarte indicat sa actualizezi continutul site-ului prin articole, informatii noi si utile, astfel incat vizitatorii sa aiba cat mai multe motive pentru a se intoarce pe site-ul tau. Totodata, motoarele de cautare indexeaza mai bine un site care este actualizat, sporindu-ti astfel sansele sa fii afisat in primele pagini de rezultate generate de catre acestea.
  6. Feedback de la clienti. Un proces de vanzare nu se incheie dupa ce clientul a achizitionat un produs. Trebuie sa mentii continuu relatia cu clientii, sa primesti feedback de la acestia, sa imbunatatesti continuu serviciile sau produsele oferite in functie de necesitatile acestora. O data ce un client a achizitionat un produs de la tine, nu trebuie sa permiti ca viitoarea achizitie de produse a acestuia sa fie facuta la un alt furnizor! Aceasta este cheia unei afaceri de succes!
  7. Realizarea unor campanii de publicitate eficiente. Poate cel mai important pas in cresterea vanzarilor afacerii tale online tine de realizarea campaniilor de publicitate online. Un website foarte bine construit nu serveste la nimic daca nu se vor desfasura campanii de PPC, Email Marketing, Link Building, Social Media.
  8. Analiza Rezultate & Comportament audienta + Refactoring. Imbunatatirea performantelor este un pas esential in cresterea eficientei afacerii tale online. Se vor analiza prin intermediul platformei Google Analytics marimi specifice precum (Bounce Rate, ClickThrough Rate, Timp pe site, Nr pagini viztate, Rata de conversie). Scopul final este imbunatatirea continua a ratei de conversie.

Abonare Newsletter: