Campanii AdWords Pay-Per-Click

Atinge-ti Obiectivele de Vanzari prin Promovare Google AdWords Eficienta

Promovare Google AdWords ~ Proces

Analiza de Business

O comunicare eficienta pentru a intelege nevoile Clientului, stabilind Obiectivele de Business si Strategia PPC pentru o Campanie cat mai Eficienta
Proiectare
  • Stabilire Obiective
  • Estimare Buget
  • Selectare Audienta
  • Locatii Geografice
  • Interval de Afisare Anunturi
Cuvinte Cheie
  • Alegerea Cuvintelor Cheie in functie de: Intentia de Cumparare, Volum de Cautari si Competitie.
  • Se intocmeste o lista preliminara de Cuvinte Negative.
Analiza Competitiei
  • Identificarea Concurentilor si Monitorizarea Strategiei de Licitare a acestora;
  • Analizam Anunturile si Identificam Punctele Forte si Slabe.
Realizare Strategie PPC
  • Identificarea principalelor canale de publicitate PPC in functie de obiectivele stabilite.

Tipologii de Campanii PPC

Specializate, in functie de comportamentul vizitatorilor:
Campanii Search
Anunturile sunt afisate in Google, numai persoanelor care, prin cuvintele cheie cautate, isi manifesta intentia de cumparare.
  • Copywriting Anunturi in mod Original & Atractiv
  • A/B Teste Anunturi & Landing Pages
  • Grupare eficienta a anunturilor si cuvintelor
  • Alegere Extensii pentru anunturi
Campanii Display
Campanii utilizate special pentru cresterea reputatiei brandului.
  • Design Bannere & Copywriting Anunturi
  • Alegem destinatiile potrivite pentru afisarea reclamei, in functie de: topic, demografice, destinatii de plasare si interesul vizitatorilor
  • Multiple destinatii de plasare: forumuri, bloguri, site-uri media, retele de socializare, Gmail, site-uri de specialitate etc.
Campanii de Remarketing
Anunturile si bannerele sunt afisate doar acelor vizitatori care au vizitat website-ul dar nu au indeplinit anumite obiective de conversie:
  • Multiple liste de remarketing: vizitatori care au abandonat cosul de cumparaturi, vizitatori care nu au navigat in anumite pagini fixate, vizitatori care nu s-au abonat la newsletter sau vizitatori care au stat un anumit timp pe site etc.
Alte tipuri de campanii
Specializate, in functie de continut:
  • Shopping;
  • Video Marketing;

Optimizam Rata de Conversie

Folosind platformele Google AdWords & Analytics imbunatatim eficienta campaniilor monitorizand timpul pe site, gradul de implicare al vizitatorilor si nivelul de atingere a obiectivelor
Optimizam Rata de Conversie
Anunturile sunt afisate in Google, numai persoanelor care, prin cuvintele cheie cautate, isi manifesta intentia de cumparare.
  • Campanii A/B Test pentru eficientizarea anunturilor
  • Eliminare Cuvinte Negative
  • Optimizare Landing Page-uri
  • Eliminarea Destinatiilor de Plasare Neconforme
  • Eliminarea Cuvintelor care nu genereaza Conversie
  • Imbunatatirea Ratei de Click pe Anunturi (CTR)
  • Imbunatatirea Scorului de Calitate al Cuvintelor
  • Managementul Strategiei de Licitare in functie de Evolutia Pietei
  • Eficientizam Costul pe Conversie

Consultanta Permanenta

Oferim consultanta continua si suport pe tot parcursul desfasurarii proiectului
Optimizam Rata de Conversie
Oferim consultanta continua si suport pe tot parcursul desfasurarii proiectului:
  • Rapoarte Lunare & Trimestriale
  • Suport Telefonic, Email, Skype, Remote Desktop Connection

Succesul in Reclama pe Google AdWords depinde de:

Segmentarea Audientei

In functie de:

  • Alegerea Cuvintelor Cheie
  • Localizarea Geografica
  • Date Demografice etc.
Strategii de Licitare Eficiente

In functie de:

  • Numarul de Conversii
  • Trafic
  • Timingul Conversiei etc.
Relevanta Anunturilor

Anunturile / Bannerele trebuie sa fie relevante in raport cu cuvintele cheie alese si cu landing page-urile desemnate.

Experienta Utilizatorului

Gradul de implicare al Utilizatorului cu site-ul:

  • Bounce Rate
  • Timpul petrecut efectiv pe site
  • Numarul de pagini vizitate etc.
Competitie

Gradul de competitivitate al pietei in care activeaza business-ul respectiv. La o competitie foarte ridicata, costul de conversie poate sa nu fie atractiv in anumite perioade.

Bugetul alocat

Bugetul ofera flexibilitate sporita intre mai multe strategii de licitare si un set de date statistice mai amplu.

Partenerul tau de Incredere pe Google AdWords