Etapele Procesului de Optimizare & Audit SEO
Analiza SEO
- KeyWord Research & Analysis
Se stabilesc cuvintele cheie pentru motorul de cautare, in functie de numarul de cautari si competitie, etapa deosebit de importanta pentru cautarile viitoare realizate de catre vizitatori in Google; -
Proiectarea Structurii de Site
Realizarea unei structuri de site optime pentru motorul de cautare, sub forma arborescenta, avand landing page-urile pe nivelul 1, folosind cuvintelor cheie identificate anterior; - Analiza Calitativa a Competitiei
Sunt identificate punctele forte si slabe ale competitorilor, precum si oportunitati de dezvoltare neexploatate de catre piata.
Optimizare SEO On-Page
- Optimizare Cod HTML
Se verifica codul HTML si se optimieaza pentru motoare de cautare: headere H1 - H6, Title si Meta taguri, forma de URL-uri, sitemap, robots.txt. Se identifica si se fixeaza erorile de pagina 404 Not Found, Redirect-uri 301 si 302, pagini duplicat, link-uri rupte, ancore etc. -
Pagini de Vanzare (Landing Pages)
Pentru fiecare pagina de vanzare se analizeaza mai multe metrici specifice motorului de cautare: inbound links, outbound links, sitewide links etc. Totodata, se analizeaza si impactul paginii asupra vizitatorului, modul cum realizeaza conversie, autoritatea paginii etc. - Optimizare pentru dispozitive mobile
Se analizeaza site-ul din punct de vedere al vitezei de incarcare si afisare pe dispozitive mobile: page speed, experienta utilizatorului, comprimarea de resurse HTML, CSS si JavaScript, optimizarea de imagini, setari corecte de server.
Analiza Link-urilor Site-ului si Competitiei
- Analiza Profilului de Link-uri al Site-ului & ale Site-urilor Competitiei
- Numarul total de link-uri care pointeaza la site;
- Pozitia unde se afla link-urile: top, content, footer, sitewide etc.;
- Link-uri DoFollow vs. Link-uri NoFollow;
- Link-uri Toxice vs. Link-uri Non-Toxice;
- Diversitatea ancorelor de link;
- Numarul de domenii aferente link-urilor;
- Numarul de clase IP care pointeaza la site;
- Link-uri pe domenii guvernamentale (.gov) si educationale (.edu);
- Autoritatea link-urilor analizate.
-
Oferim o solutie de monitorizare a backlink-urilor in parteneriat cu:
- Analiza traficului si engagementului din Retele Sociale
Rank Tracking si Analiza Trafic
- Rank Tracking
Este monitorizata pozitia in motorul de cautare, pentru anumite cuvinte cheie, la anumite intervale de timp fixate. Se ofera rapoarte de evolutie in motorul de cautare, comparativ cu site-urile concurente; -
Analiza Trafic
Integrarea platformei cu statisticile oferite de Google Analytics si Google Search Console permite o prezentare facila si intuitiva a rapoartelor de analiza trafic.
Afisam cuvintele Not Provided din platforma Google Analytics.
Rapoarte Complete:
- Rapoarte de Analiza a Conversiei
- Analiza a Traficului pe Regiuni
- Repartizare trafic pe segmentele Brand vs. Non-Brand etc.
Site-uri Optimizate pentru Google cu Page Speed Ridicat
“Apreciam WebStrategy pentru un parteneriat profesionist, implicare activa, promptitudine, flexibilitate si seriozitate. WebStrategy s-a adaptat la cerinte si situatii noi, dovedind o atitudine proactiva spre solutionarea problemelor si implinirea obligatiilor contractuale. In consecinta, multumim WebStrategy pentru experienta pozitiva, ne bucuram pentru colaborare si ne dorim ca pe viitor sa pastram legatura si pentru alte lucrari.”
“Echipa Frigo Mac SRL va multumeste pentru profesionalismul de care ati dat dovada. De la conceperea siglei, motto-ului si a site-ului www.frigomac.ro ati aratat ca sunteti o echipa care nu duce lipsa de idei inovative si de concepte originale. Consultarea cu privire la structurarea, modalitatile de promovare, de optimizare si de dezvoltare a produsului www.frigomac.ro a fost de cea mai inalta calitate. Inainte de a vedea produsul finit, nu am facut diferenta dintre profesionisti si amatori. Tot ceea ce tine de structura, optimizare, rapiditate, simplitate si in acelasi timp de informatia bine organizata pe site-ul conceput de dumneavoastra, a fost facut in cel mai profesionist mod, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. Nu avem cum sa nu mentionam stransa colaborare in timpul si dupa realizarea site-ului, dar si siguranta ca aceasta colaborare va fi cel putin la fel ca si pana acum.”
“Am lucrat cu WebStrategy la site-ul Galeriei de arta SIGNUM si am realizat unul dintre cele mai profesioniste site-uri in domeniu. Am cerut un design neutru, asa cum sunt si galeriile de arta, pe principiul "cubului alb", pentru a scoate in evidenta fotografiile cu lucrarile expuse si afisele expozitiilor. De asemenea, navigarea trebuie sa fie foarte transparenta, pentru ca publicul este interesat si de arhiva de evenimente, iar un punct esential pentru artistii care expun este sa ramana o pagina eleganta cu expozitia lor. Pe piata de arta din Romania, site-ul Galeriei SIGNUM realizat de WebStrategy este extrem de reprezentativ, curat si elegant, fiind cea mai buna carte de vizita pentru o institutie cu un statut deosebit.”
“Trimit campaniile mele de email prin WebStrategy. Am avut si alti furnizori pe partea de email, insa cei de la WebStrategy imi ofera toata flexibilitatea de care am nevoie. Template-ul de email arata foarte bine si email-urile ajung repede la destinatie. Se ocupa de tot, personalizare newslettere, administrare baza de date, trimitere campanii iar eu nu mai am nicio grija.”