Servicii SEO Profesionale pentru Optimizare Site

Depaseste Competitia in Motoarele de Cautare

Etapele Procesului de Optimizare & Audit SEO

Analiza SEO

  • KeyWord Research & Analysis
    Se stabilesc cuvintele cheie pentru motorul de cautare, in functie de numarul de cautari si competitie, etapa deosebit de importanta pentru cautarile viitoare realizate de catre vizitatori in Google;
  • Proiectarea Structurii de Site
    Realizarea unei structuri de site optime pentru motorul de cautare, sub forma arborescenta, avand landing page-urile pe nivelul 1, folosind cuvintelor cheie identificate anterior;
    Arhitectura SEO Optima
  • Analiza Calitativa a Competitiei
    Sunt identificate punctele forte si slabe ale competitorilor, precum si oportunitati de dezvoltare neexploatate de catre piata.

Optimizare SEO On-Page

  • Optimizare Cod HTML
    Se verifica codul HTML si se optimieaza pentru motoare de cautare: headere H1 - H6, Title si Meta taguri, forma de URL-uri, sitemap, robots.txt. Se identifica si se fixeaza erorile de pagina 404 Not Found, Redirect-uri 301 si 302, pagini duplicat, link-uri rupte, ancore etc.
  • Pagini de Vanzare (Landing Pages)
    Pentru fiecare pagina de vanzare se analizeaza mai multe metrici specifice motorului de cautare: inbound links, outbound links, sitewide links etc. Totodata, se analizeaza si impactul paginii asupra vizitatorului, modul cum realizeaza conversie, autoritatea paginii etc.
  • Optimizare pentru dispozitive mobile
    Se analizeaza site-ul din punct de vedere al vitezei de incarcare si afisare pe dispozitive mobile: page speed, experienta utilizatorului, comprimarea de resurse HTML, CSS si JavaScript, optimizarea de imagini, setari corecte de server.

Analiza Link-urilor Site-ului si Competitiei

  • Analiza Profilului de Link-uri al Site-ului & ale Site-urilor Competitiei
    • Numarul total de link-uri care pointeaza la site;
    • Pozitia unde se afla link-urile: top, content, footer, sitewide etc.;
    • Link-uri DoFollow vs. Link-uri NoFollow;
    • Link-uri Toxice vs. Link-uri Non-Toxice;
    • Diversitatea ancorelor de link;
    • Numarul de domenii aferente link-urilor;
    • Numarul de clase IP care pointeaza la site;
    • Link-uri pe domenii guvernamentale (.gov) si educationale (.edu);
    • Autoritatea link-urilor analizate.
  • Oferim o solutie de monitorizare a backlink-urilor in parteneriat cu:
    Majestic Logo
    Moz Logo
  • Analiza traficului si engagementului din Retele Sociale

Rank Tracking si Analiza Trafic

  • Rank Tracking
    Este monitorizata pozitia in motorul de cautare, pentru anumite cuvinte cheie, la anumite intervale de timp fixate. Se ofera rapoarte de evolutie in motorul de cautare, comparativ cu site-urile concurente;
  • Analiza Trafic
    Integrarea platformei cu statisticile oferite de Google Analytics si Google Search Console permite o prezentare facila si intuitiva a rapoartelor de analiza trafic.

Afisam cuvintele Not Provided din platforma Google Analytics.

Rapoarte Complete:

  • Rapoarte de Analiza a Conversiei
  • Analiza a Traficului pe Regiuni
  • Repartizare trafic pe segmentele Brand vs. Non-Brand etc.
Site-uri Optimizate pentru Google cu Page Speed Ridicat

Abonare Newsletter:

Formular de Contact

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

Contact

WebStrategy

Telefon:

Email: