logo print

SMS Marketing prin aplicatii web de trimitere campanii SMS

Cresterea spectaculoasa a telefoniei mobile la nivel global a creat premisele ca mesajele SMS sa devina o metoda alternativa de comunicare in raport cu modelele traditionale de comunicare prin telefon. Avand in vedere ca numarul telefoanelor mobile depaseste 1,2 miliarde, cu patrundere in zonele semi-urbane si rurale, avantajele SMS marketing nu mai pot fi ignorate.

Aplicatiile de trimis campanii SMS sunt un instrument eficient pentru a trimite mesaje SMS scurte, personalizate, in mod instant unei audiente selectate anterior dupa anumite criterii de interes (demografice). Multi manageri din organizatii de prestigiu pastreaza legatura cu clientii existenti si potentiali prin informarea acestora in legatura cu noi produse, facilitati, sau alte oferte folosind aplicatiile SMS marketing.

Elementele critice privind SMS marketing sunt legate de: securitatea bazei de date; existenta unei aplicatii SMS flexibila care sa permita trimiterea de campanii SMS la un moment specificat; trimiterea efectiva a campaniei SMS indiferent de numarul de mesaje; personalizarea campului Expeditor (Sender) etc. Toate acestea pot fi formulate de catre manageri printr-un set de intrebari, cum ar fi:

  • Aplicatia de SMS ofera posibilitatea importarii datelor din alte aplicatii, cum ar fi Microsoft Excel?
  • Campul Expeditor (Sender) poate fi personalizat cu numele firmei care trimite sau numarul de telefon unde compania poate fi contactata?
  • Cat de sigura este aplicatia care trimite campaniile SMS privind confidentialitatea datelor?
  • Exista posibilitatea de a monitoriza campania SMS trimisa prin rapoarte statistice de analiza?
  • Trimiterea mesajelor se realizeaza prin canale de incredere?

Poate cel mai mare avantaj al SMS marketing este ca un mesaj SMS este intodeauna citit de catre destinatar. Totusi, exista si anumite limitari cu privire la utilizarea de campanii SMS. Nu ofera decat un maxim de 160 caractere, fara posibilitatea de introducere poze, sunete sau alte efecte media. Cu toate acestea, oamenii de marketing au utilizat SMS marketing pe scara larga in trimiterea de anumite informatii, cum ar fi coduri de participare la concursuri care promoveaza online compania in cauza, coduri de activare produse software etc.

Abonare Newsletter: