Campanii AdWords Pay-Per-Click
Atinge-ti Obiectivele de Vanzari prin Promovare Google AdWords Eficienta
Promovare Google AdWords ~ Proces
Analiza de Business
O comunicare eficienta pentru a intelege nevoile Clientului, stabilind Obiectivele de Business si Strategia PPC pentru o Campanie cat mai Eficienta
Proiectare
- Stabilire Obiective
- Estimare Buget
- Selectare Audienta
- Locatii Geografice
- Interval de Afisare Anunturi
Cuvinte Cheie
- Alegerea Cuvintelor Cheie in functie de: Intentia de Cumparare, Volum de Cautari si Competitie.
- Se intocmeste o lista preliminara de Cuvinte Negative.
Analiza Competitiei
- Identificarea Concurentilor si Monitorizarea Strategiei de Licitare a acestora;
- Analizam Anunturile si Identificam Punctele Forte si Slabe.
Realizare Strategie PPC
- Identificarea principalelor canale de publicitate PPC in functie de obiectivele stabilite.
Tipologii de Campanii PPC
Specializate, in functie de comportamentul vizitatorilor:
Campanii Search
Anunturile sunt afisate in Google, numai persoanelor care, prin cuvintele cheie cautate, isi manifesta intentia de cumparare.
- Copywriting Anunturi in mod Original & Atractiv
- A/B Teste Anunturi & Landing Pages
- Grupare eficienta a anunturilor si cuvintelor
- Alegere Extensii pentru anunturi
Campanii Display
Campanii utilizate special pentru cresterea reputatiei brandului.
- Design Bannere & Copywriting Anunturi
- Alegem destinatiile potrivite pentru afisarea reclamei, in functie de: topic, demografice, destinatii de plasare si interesul vizitatorilor
- Multiple destinatii de plasare: forumuri, bloguri, site-uri media, retele de socializare, Gmail, site-uri de specialitate etc.
Campanii de Remarketing
Anunturile si bannerele sunt afisate doar acelor vizitatori care au vizitat website-ul dar nu au indeplinit anumite obiective de conversie:
- Multiple liste de remarketing: vizitatori care au abandonat cosul de cumparaturi, vizitatori care nu au navigat in anumite pagini fixate, vizitatori care nu s-au abonat la newsletter sau vizitatori care au stat un anumit timp pe site etc.
Alte tipuri de campanii
Specializate, in functie de continut:
- Shopping;
- Video Marketing;
Optimizam Rata de Conversie
Folosind platformele Google AdWords & Analytics imbunatatim eficienta campaniilor monitorizand timpul pe site, gradul de implicare al vizitatorilor si nivelul de atingere a obiectivelor
Optimizam Rata de Conversie
Anunturile sunt afisate in Google, numai persoanelor care, prin cuvintele cheie cautate, isi manifesta intentia de cumparare.
- Campanii A/B Test pentru eficientizarea anunturilor
- Eliminare Cuvinte Negative
- Optimizare Landing Page-uri
- Eliminarea Destinatiilor de Plasare Neconforme
- Eliminarea Cuvintelor care nu genereaza Conversie
- Imbunatatirea Ratei de Click pe Anunturi (CTR)
- Imbunatatirea Scorului de Calitate al Cuvintelor
- Managementul Strategiei de Licitare in functie de Evolutia Pietei
- Eficientizam Costul pe Conversie
Consultanta Permanenta
Oferim consultanta continua si suport pe tot parcursul desfasurarii proiectului
Optimizam Rata de Conversie
Oferim consultanta continua si suport pe tot parcursul desfasurarii proiectului:
- Rapoarte Lunare & Trimestriale
- Suport Telefonic, Email, Skype, Remote Desktop Connection
Succesul in Reclama pe Google AdWords depinde de:
Segmentarea Audientei
In functie de:
- Alegerea Cuvintelor Cheie
- Localizarea Geografica
- Date Demografice etc.
Strategii de Licitare Eficiente
In functie de:
- Numarul de Conversii
- Trafic
- Timingul Conversiei etc.
Relevanta Anunturilor
Anunturile / Bannerele trebuie sa fie relevante in raport cu cuvintele cheie alese si cu landing page-urile desemnate.
Experienta Utilizatorului
Gradul de implicare al Utilizatorului cu site-ul:
- Bounce Rate
- Timpul petrecut efectiv pe site
- Numarul de pagini vizitate etc.
Competitie
Gradul de competitivitate al pietei in care activeaza business-ul respectiv. La o competitie foarte ridicata, costul de conversie poate sa nu fie atractiv in anumite perioade.
Bugetul alocat
Bugetul ofera flexibilitate sporita intre mai multe strategii de licitare si un set de date statistice mai amplu.
Partenerul tau de Incredere pe Google AdWords

“Apreciam WebStrategy pentru un parteneriat profesionist, implicare activa, promptitudine, flexibilitate si seriozitate. WebStrategy s-a adaptat la cerinte si situatii noi, dovedind o atitudine proactiva spre solutionarea problemelor si implinirea obligatiilor contractuale. In consecinta, multumim WebStrategy pentru experienta pozitiva, ne bucuram pentru colaborare si ne dorim ca pe viitor sa pastram legatura si pentru alte lucrari.”

www.wagnerarte.ro
“Echipa Frigo Mac SRL va multumeste pentru profesionalismul de care ati dat dovada. De la conceperea siglei, motto-ului si a site-ului www.frigomac.ro ati aratat ca sunteti o echipa care nu duce lipsa de idei inovative si de concepte originale. Consultarea cu privire la structurarea, modalitatile de promovare, de optimizare si de dezvoltare a produsului www.frigomac.ro a fost de cea mai inalta calitate. Inainte de a vedea produsul finit, nu am facut diferenta dintre profesionisti si amatori. Tot ceea ce tine de structura, optimizare, rapiditate, simplitate si in acelasi timp de informatia bine organizata pe site-ul conceput de dumneavoastra, a fost facut in cel mai profesionist mod, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. Nu avem cum sa nu mentionam stransa colaborare in timpul si dupa realizarea site-ului, dar si siguranta ca aceasta colaborare va fi cel putin la fel ca si pana acum.”

www.frigomac.ro
“Am lucrat cu WebStrategy la site-ul Galeriei de arta SIGNUM si am realizat unul dintre cele mai profesioniste site-uri in domeniu. Am cerut un design neutru, asa cum sunt si galeriile de arta, pe principiul "cubului alb", pentru a scoate in evidenta fotografiile cu lucrarile expuse si afisele expozitiilor. De asemenea, navigarea trebuie sa fie foarte transparenta, pentru ca publicul este interesat si de arhiva de evenimente, iar un punct esential pentru artistii care expun este sa ramana o pagina eleganta cu expozitia lor. Pe piata de arta din Romania, site-ul Galeriei SIGNUM realizat de WebStrategy este extrem de reprezentativ, curat si elegant, fiind cea mai buna carte de vizita pentru o institutie cu un statut deosebit.”

www.signum.ase.ro
“Trimit campaniile mele de email prin WebStrategy. Am avut si alti furnizori pe partea de email, insa cei de la WebStrategy imi ofera toata flexibilitatea de care am nevoie. Template-ul de email arata foarte bine si email-urile ajung repede la destinatie. Se ocupa de tot, personalizare newslettere, administrare baza de date, trimitere campanii iar eu nu mai am nicio grija.”
www.cursurismart.ro